Friday 11 January 2013

Diri Dalam Kebingungan

sekarang kita dah masuk tahun baru kan?? hari ini tanggal 11 bulan 01.. bererti, dah hari ke 11 kita berada dalam tahun baru 2013.. semoga azam aku tahun ini akan tercapai.. amin ya Allah..

apa pun, aku sekarang betul2 di landa kebingungan..!! aku tak tau cam na lagi mau hadapi semua rasa takut, rasa sedih dan rasa gementar dalam diri ini.. hanya ada 1 jalan, iaitu dengan berdoa dan memohon petunjuk dari Allah S.W.T. agar aku boleh berdepan dengan semuanya..

tadi, aku sempat lagi buka link IPT yang aku dah apply tahun lalu.. yang buat aku rasa terkilan ialah, keputusannya boleh sudah di ketahui pada 30 Jan 2013 jam 5 ptg.. bererti, bulan ini lah tue kan??!! hanya dalam beberapa hari dan beberapa minggu lagi.. dup dak dup dak(bunyi jantungku)..

adoiiyaii.. mati la aku.. takutnya.. macam2 bermain di fikiran.. keputusan exam aku bukan memuaskan sgt pun tapi aku takut bila terfikir apa agaknya akan aku lakukan lagi lepas aku dapat keputusan ini?? andai keputusan yang kuar tidak seperti yang aku harapkan macam mana?? ya Allah.. aku betul2 nervous skg ni.. x dapat tidur uda.. tak apa, bukan 1 jak aku apply.. bnyak lagi bha.. hahahaha..!! (cara hilangkan rasa takut dgn ketawa terbahak2..)

lagi 1, ni masalah lagi serius!! boyfriend aku minta aku kenalkan dea dengan family aku..!! lagi lah aku sesak nafas!! asal semua yang berlaku semalam buat aku bingung je ya?? buat aku tdk tenang jak fikirkan semua ini.. aku bukan tdk mau kenalkan dea dgn mama papa aku tapi aku belum siap lagi.. papa aku ok orangnya tapi mama aku ni yang mslhnya.. aku tdk dapat bygkan, apa agaknya yg jadi bila aku kenalkan dea dgn family aku.. macam2 boleh berlaku.. huh!! sabar dayah.. mohon petunjuk dari Allah S.W.T..

ni dea my BF Mr.D

gambar dulu.. hahaha, dgn bantal busuknya lagi.. rambut pun panjang,   ala2 korea kunun dea bilang.. (yala sgt)

ketepikan dulu!! help me.. aku takut fikir kptsn tanggal 30 ini, tapi dalam masa yang sama jgk, aku bingung pasal bf aku ni.. makkkk... terima la bha bakal menantu mama ni...!! (sambil2 menghitung hari)..

-->still stay kat kampung.. kursus belum habis lagi!! :'( <--

~tak tau mau ckp apa lagi.. kat otak aku ni cuma ada 2 perkara ni jak.. hurmmm... hadapi jak la dengan tenang.. ok lah saudara/i sekalian.. selamat malam dan selamat hari baru.. salam jumaat..~

(-_-)zZZzzZzzZz


No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...