Friday 28 December 2012

Siapkan Barang2 untuk balik kampung.. Yeye!!

huh!! punya la penat tadi kemas barang2 yang perlu di bawak ke kampung besok.. beg pun mengalahkan mereka2 yang mau pergi jauh dari sabah nie.. cam mau melancong jak.. hahaha.. mama aku pun hairan, apa jak yang kami bawak ni sampaikan ada 3 beg besar dalam bilik.. padahal kat kampung jugak.. hehehe..
yalah, bukannya apa, kan kami 3 bulan di sana.. so, mesti bawa byk pakaian.. x payah lagi pinjam2 kat kazen kan.. ^^v tdk sabar aku mau ambik kursus komputer dah.. dapat pengalaman baru, kawan2 bajau yang baru,.. hahahah.. bajau maree bha 2.. ^^v


kami start kelas tanggal 03/01/2013.. tak lama lagi kan?? hanya dalam beberapa hari lagi.. soo, harus persiapkan diri gitu lorh..


pasti lebih seru deh bila aku dgn adk aku tinggal di kampung sdiri.. dapat lihat pulau2, dapat mandi manda di pakalangan, dapat pergi tampi2 dan banyak tempat lagi yang enggak bisa terucap dengan mulut.. huhu..
gi mana pun, niat study itu lebih penting.. iya kan pak, buk?? benar enggak?? ^^v ya udah.. gue malas deh taip panjang2.. gue sendiri enggak tau mau ngomong apa lagi.. gue cuma rasa happy banget dan bersyukur atas rezeki yang Allah kurniakan kepada aku dgn adk2 aku serta orang tua aku.. Alhamdullillah..


okey deh, nanti kapan2 lagi, gue akan update status di blog lagi ya.. berkemungkinan, gue akan jarang2 dapat on9.. kan aku besok jalan uda pi kampung.. bha3.. aku tinggalkan kamu semua dengan gambar2 (barang2 yang aku bawa ke kampung) yang aku sempat snap je ni..
(layan........)


 



ada banyak lagi kasut yang aku bawa tp tak sempat mo snap coz masih lagi kemas2 barang.. hehehe.. snap jak la apa yang sempat..


 yang ni barang2 makeup aku.. huhu, mesti ada ni... biasa lah kan, anak perempuan gitu lorh..

 yang ni pula segala macam tudung yang aku dan adk aku bawa.. ada shawl pashmina, bawal obama, bawal aidijuma, dan banyak lagi ar.. bermacam2 warna yang ada dalam beg tue.. hahaha.. semangat mau belajar bha nie...



ambik kau!!! punya lah banyak barang2 yang di bawa balik pi semporna.. macam mau smbung belajar di IPT pulak.. myb, budak2 IPT x cam ni kan sampai bawa baju begitu bnyak.. hehehe.. kami gitu lorh, huhu.. ^^V belum lagi masuk barang2 yang lain, confrom, besok di teriakkan kami oleh mama dan papa.. erm, sabor jer lah ma, pa.. anak2 mama dgn papa mmg cam ni.. huhuhu.. anak remaja bha ni..

okey la guys, nanti2 di lain hari kita ketemu lagi ya.. insyaAllah.. Daaaa...


No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...