Monday 14 January 2013

Selamat Ulang Tahun "DiDya"

salam ukhuwahfillah saudara seislam ku.. apa kabarnya orang yang membaca entry ni?? sihat jgk?? semoga anda sihat2 sentiasa dan di lindungi Allah S.W.T..
tajuk entry kali ini mengenai ulang tahun hubungan aku dengan boyfriend aku Mr.D yang ke 3 tahun.. juga ulang tahun blog aku yang ke 1 tahun udah.. :) syukur alhamdullillah.. hubungan aku dengan lelaki yang aku cintai bertahan sehingga sekarang.. begitu banyak halangan yang kami hadapi terutamanya halangan dari segi "cinta jarak jauh".. huh!! banyak yang hairan dengan kami berdua, bolehnya hubungan kami bertahan sampai 3 tahun dan jarang2 berjumpa.. hehehe.. syukurlah.. kalau jodoh takkan kemana.. kan3.. andai Allah telah ciptakan aku dari tulang rusuk Mr.D, bererti dea adalah jodoh aku.. takkan ada yang boleh pisahkan kami melainkan dengan izin Allah.. tapi, semoga semua itu takkan terjadi.. aku begitu sayangkan dea sangat2..
sayangnya, kami tak dapat sambut ulang tahun hubungan kami sebab kami jauh dan tak dapat jumpa.. tapi, insyaAllah, dengan izin Allah, kami akan berjumpa jugak nanti... :) setiap tahun, kami akan membuat azam bersama2 untuk hubungan kami dan alhamdullillah, azam kami untuk 2 tahun yang lepas dah tercapai dan semoga azam untuk hubungan kami tahun ini jugak akan tercapai.. amiiinnn..
banyak yang bertanya, apa aku percaya sama dea yang jauh sebab aku tak nampak apa yang dea buat kalau di belakang aku.. sama ada dea setia n jujur kat aku?? iya.. aku percayakan dea sangat2.. 100%  aku percayakan dea sebab aku kenal dea macam mana orangnya.. dan dea tau sangat perangai aku cam na.. kami dah saling kenal antara 1 sama lain.. sebab itu kami boleh bertahan sehingga sekarang.. kami saling percaya, saling berjanji dan sayang n cinta yang teramat2 sangat.. (uiiseeehhh!! jiwang karat!! hahaha)..
BTW.........
 
aku rindu Mr.D sangat.. :'''(




2 pasangan sejoli la katakan.. hahahaha.. semoga hubungan ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat kami.. Amin ya Allah..



happy anniversary to my blog 1 year n to my relationship (couple) 3 year's with my bf.. :')

--->doakan semoga hubungan kami akan berkekalan ya.. :') hehehe.. tq coz sudi singgah jap kat blog aku and membaca entry2 yang ada kat blog tak seberapa nie.. kalau boleh, tinggalkan komen korang2 ya.. <---



Assalamualaikum warahmatullah Hiwabarokatu???
Selamat Malam dan Selamat beribadah di samping mendekatkan diri kepada Allah S.W.T. yang maha Esa..
^^v
Maaf untuk semua salah dan silap aku dari hujung rambut hingga hujung kaki andai ada terbuat kesalahan kepada korang2 semua..



No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...