Tuesday, 22 January 2013

aku sayang sahabat baik aku...


salam ukhuwahfillah semuanya.. hari ini aku dah ganti puasa aku.. alhamdullillah, dapat jugak aku menahan rasa lapar dan dahaga dari pagi sampai la waktu berbuka.. tapi, masih banyak lagi hutang puasa aku tau!! dan insyaAllah, aku akan ganti semuanya bulan ini sampai lah bulan 3.. aku tak suka tanggung2 ganti puasa ni .. nanti tak sempat pula nak ganti bila puasa makin dekat, kan3.. time tue baru lah rasa menyesal sangat..

apapun, entry kali ini berkaitan dengan SAHABAT BAIK aku dunia dan akhirat.. InsyaAllah...


korang semua pasti mempunyai sahabat baik kan?? korang pernah tak di tipu oleh sahabat baik korang sendiri?? maksud aku, sahabat yang korang sayang sangat2 tue, banyak tipu korang selama korang bersahabat dengan dia.. jujur, hati aku betul2 hancur dan luluh bila sahabat yang begitu aku sayang sangat2 banyak tipu aku.. air mata aku yang jatuh ke pipi pun aku tak sedar dah coz terkilan dengan apa yang dea buat kat aku.. okey!! abaikan.. aku tak mau ingat sahabat atau orang macam dea lagi..



aku bersyukur sangat2 sebab Allah S.W.T. mengurniakan sahabat2 yang selama ini aku cari.. aku terlalu sayangkan mereka sangat2 dan teramat ketat2 sayangnya.. hehehehe... mereka tau sangat aku macam mana orangnya.. aku lagi lah kenal sangat perangai dorang tue cam na.. hahahaha.. memang 1 kepala dengan aku gilak2 dorang semua.. rindu sangat2 time sekolah dulu, banyak kenangan manis yang telah tercipta dan terpahat dalam memori aku sehingga sekarang..



Ya Allah, semoga ikatan persahabatan kami akan berkekalan sehingga lah ke akhir hayat kami dan sentiasa melekat dalam hati kami.. Amiiinnnn..


SAHABAT BAIK AKU DARI SANDAKAN (SK & SMK MERPATI SANDAKAN)



SAHABAT BAIK AKU DARI KENINGAU (SMK KENINGAU II)


SAHABAT BAIK AKU DARI TAWAU (SMK JAMBATAN PUTIH TAWAU)

pasti korang tertanya-tanya kan kenapa aku banyak kawan dari lain-lain sekolah?? sebabnya, papa aku kerja kerajaan.. korang tau lah kan kalau kerja kerajaan ni asyik di tukarkan tempat kerja if dah naik pangkat.. tue lah aku asyik terpisah dengan sahabat baik aku.. tapi syukur lah coz kami dapat berhubung lagi melalui facebook.. yang gambar lelaki dari sandakan tue merupakan sahabat baik aku dari kecil.. banyak sangat kenangan manis aku dengan dea.. hehehehe.. salah satunya, aku dan dea pernah ada perasaan saling suka tapi yang lucunya masing2 takut dan malu untuk luahkan perasaan tue.. hahaha, akhirnya aku dapat tau yang dea suka aku melalui hp.. itu pun tahun lalu.. alarh, sekarang aku dah berpunya, aku hanya setia sama yang satu.. kenapa lah kami takut2 untuk luahkan perasaan time sama2 suka.. haiiyooo..!! tengok..!! dah terlambat... hehehe..




 terima kasih untuk semua memori indah dari sahabat baik aku.. kenangan2 tue semua masih melekat jugak bha dalam otakku.. hahaha.. (keluar udah sabahnya) hurmmmmm... :') aku terlalu rindukan kamu semua wahai sahabat yang aku cintai.. aku sayangkan kamu sangat2.. terima kasih sebab sudi menjadi sahabat yang baik, jujur dan tidak egois.. susah sangat mau cari sahabat seperti kamu semua.. aku tidak akan pernah sia2kan sahabat2 aku selamanya.. korang adalah hidup aku.. :'''(




baca nie.. "WASIAT SEORANG KAWAN"


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...