Monday 24 December 2012

Appy Bufday Mila.. ^^v

sory to say mila coz aq late bagi wish bufday kat ko.. aq sibuk memanjang dari pagi tadi pai jam 8 lbh wat video hari jadi utk kau.. hehehehe.. ini hadiah spesial setakat ini yang aku berikan buat kau.. selama ini kan, aku langsung tidak pernah bagi kau 1 pun hadiah bila hari jadi kau tiba.. sayangnya, sekarang kau jauh dari aku.. so, susah untuk aku bagi hadiah, hanya video saja yang mampu aku berikan dari jauh.. yang paling penting, doa aku sentiasa bersama kau.. :')
---> btw, Happy Bitrhday kepada Normillah Mohd Tamrin yang ke 20 tahun.. semoga Allah sentiasa melindungi kau, memberikan kesihatan yang berpanjangan dan mendapat kebahagiaan serta kejayaan di dunia dan akhirat.. Aminnnn... I miz U sooooo muchhh!!
apapun, layan video aku ni ok!! khusus buat kau je tau!! ni first time aq upload video bha.. hehehe..
(aku kurang sihat time buat video ni, selesema kesian.. huhu,,)
-->MUKA JELLEK, NDAK COMEL GARA2 SAKIT<--
(layan jer larh, hehehe)



-->like n share ok.. <--

No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...