Saturday, 20 October 2012

aku yang baru..!!


huh!!! lama benar aq x update status dah... kira punya kira, hampir b'bulan2..(x tau pla brapa bulan dah,hehehe)

erm, apa pun.. kita teruskan ke tajuk entry aku tue... "AKU YANG BARU"?? apa agaknya erk?? hahahaha..

mksdnya, skg aq x cam dulu lg.. aku Nurul Hidayah akan lebih ceria, lebih spoarting(yalah sgt), lebih cool, lebih penyayang kpd smua org t'utamanya ibubapa aku, fmly2 aq, shbt handai aq n org yg aq cintai.. ^^v

mslh yg aq hadapi ngn penuh cabaran sejak akhir2 ini dah aq buang jauh2 p laut d saaaanaaaaaa....(wuiii, jauh beno).. hehehe..

nak tau mslh apa?? erm, mslh kwn, mslh keja. mslh kehidupan n mcm2 la.. huhuhu.. smua dugaan  yg kita hadapi stiap masa, stiap hari n stiap minggu merupakan 1 ujian dr Allah S.W.T.. utk m'guji stakat mana seseorang manusia i2 dapat b'tahan n sntiasa ingat akan kewujudan-Nya serta kebesaran-Nya..(ceramah la pulak ni cewek).. semakin seseorang umat i2 di berikan ujian dr Allah, maka Allah pun makin b'tambah syg kat kita..(yeyeye, suka tak lau Allah makin sygkan kita?? suka,suka,suka!!) :) huhuhu...

bap i2 la, lau kita ada mslh yg berat sgt utk kita kongsi ngn sapa2 pun, maka ada baiknya kita kongsikan mslh 2 kat Allah S.W.T.. kan3??

kuar entry dah cerita ko ni dayah... hehehe..(tegur dri sdri luk).. so, apa pun.. skg aq dah berubah.. aq x cam dulu lg.. aq dah makin ceria.. kecuali 1 je ni perangai aq x ubah2 pai skg..(sikap kebudak2kan lg) hahaha!! ~malu la (",)~!!

ok lah kengkawan... out luk.. malas la nak taip panjang2.. aq mo p tido ar.. ZzzZzzZzz.. (-_-)..

~MUHASABAH DIRI: SNTIASA INGAT ALLAH N SNTIASA BERSYUKUR KPDNYA~

ASSALAMUALAIKUM W.B.T.. daaaaa... :-)

1 comment:

BALQIS HARYANI said...

Jom join GA qis http://balqisharyani.blogspot.com/ Hadiah dress menanti kamu :3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...