Tuesday, 10 July 2012

Alhamdullillah..


huh!!! akhirnya!!! tepat pada pukul 10 lebih aku dpt jgk buat duit sendiri melalui on9.. yes!! syukur alhamdullillah.. semua ini berkat pertolongan drpd tutorial gadis cantik molek ni Lyssa Faizureen..

hehehe.... sambil2 aku kerja kat luar, sambil2 itu jgk aq kumpul dana pendapatan aku melalui on9.. Ya Allah, dpt jgk aq tlg kurangkan beban ibubapa aku.. Terima Kasih Ya Allah... :')

if korang masuk blog ni, tlg klik yg kat atas sekali tue ya.. aq tau korangkan baik hati, p'yayang, iklas, dan suka m'bantu antara 1 sama yg lain.. kan3.. hehehehe... larh, kan dah masuk blog ni.. alang2 la klik sekali yg kat atas tue... korang bukan hanya dpt bantu aku tp dapat pahala jgk coz kitakan semua b'saudara... Allah pasti suka lau umat-Nya saling m'bantu... ^^v

hehehehe.. ok la, stakat itu je yg aku nak kongsi ngn korang.. semoga korang sentiasa diberkati dan diberikan rezeki yg melimpah ruah oleh Allah S.W.T.. Aaaamiiiinnnn.... :)

P/S: JANGAN LUPA TAU KLIK KAT ATAS TUE...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...