Sunday, 8 April 2012

- BiLa ApriL -


Yeyeeyeye...!!! skg da msuk bulan april... syukur alhamdulillah... huhuhu...
mau tau napa aq gmbra sgt?? hehehe.. kan skg bulan 4.. bulan april merupakan bulan kesukaan aq.. dalam bulan april, lelaki yg aq sgt2 sayangi lahir pada tanggal 21/04.. and aq pla lahir pada tanggal 27/04.. kami cuma beza umo 4 tahun je... jauh kan beza umo kami.. hehehe.. what ever la.. i dont care.. da jodoh, nak wat cam na lg kan??

bukan cuma kami 2 je yg lahir pada bulan 4 nie.. adik lelaki saya yg anak ke-4 ni pun lahir pada 27/04/1997 jgk.. hehehe.. sama kan tarikh lahir kami?? cuma beza tahun je la...

erm, kwn sekelas aq time form 6 lahir pada tanggal 27/04 jugak tau... kembar lagi 2.. huh!! gilak tul.. byk org yg aq kenal lahir pada bulan april ni.. sebab i2 la aq ska sgt bulan april.. nama APRIL pun cntk sgt..

apa pun, syukur kpda Allah S.W.T. krn kami msh berpijak di bumi yg nyata dan indah ini... Thanks Allah... smga, sgla hajat dan azam kami tahun ni tercapai yer... (doakan jgk ya.. aq pun slalu jgk doakan korang smua..!!) huhuhuhuhu...

so, HAPPY BIRTHDAY aq ucapkan kpd cinta ku Mr.D, kpd adk yg sama tarikh lahir dgn aq M.Afiq, and to my friend Aimah dgn kembarnya Aisyah.. smga kamu smua pnjg umo n sntiasa d murahkan rezeki... syg kamu smua ketat2!!! mwwwwuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhh...!!! :')


   


to aimah, jgn mrh ar coz aq upload pict mu kat cni.. hehehe... jgn la ko rsau.. x leh jgk ni org ambik pict mu.. x p'cya?? try la klik lau blh... :p huhuhu...



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...