Monday, 16 January 2012

Tentang Diriku ..





--> Nurul Hidayah binti Jumadil.
-->berumur 21 tahun (2013)
-->anak ke-2 dari 7 orang adik beradik.
-->status??? i'm not single dah.. :)
-->nama glamour/nama manja (dayah)
--> aku cuma akan bersahabat dgn org yg betul2 ikhlas utk menjadi shbt aku.. aku tdk suka org yg sombong, ego, x suka mengalah, sentiasa mau di atas, x suka di pandang rendah, x jujur, penipu, dan suka tikam org dari belakang (selfish).
-->taraf pendidikan (lepasan stpm 2011, setakat ini belum ada tawaran lagi untuk menyambung pelajaran.. InsyaAllah, aku hanya menanti jawapan dari pihak yang aku telah memohon untuk smbung study di pusat mereka. Amiinn..)
-->My best friend:
-Mila, Fiza, Kieya, Suriwati, Umie, Fuzilah, Saliyano, Ivye, Isliliah, Walidah, Shiemma, Pika.-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...